Privacyverklaring

Verzameling, gebruik en/of verwerking van gegevens.

Wij informeren u graag over het registreren en gebruiken van uw gegevens door ons.

Gegevensbescherming is een kwestie van vertrouwen en uw vertrouwen is voor ons belangrijk,

De persoonlijke gegevens die verkregen worden via inschrijvingen, aanmeldingen, contact formulieren worden opgeslagen op een beveiligde database. Niemand houdt van pottenkijkers, daarom doen wij er alles aan om jouw gegevens effectief privé te houden. Wij geven jouw gegevens niet aan derden voor commerciële doeleinden. Om jouw inschrijvingen en aanmeldingen zo goed mogelijk te laten verlopen, hebben we wel eerst gegevens van je nodig.

Uw persoonsgegevens/contactgegevens

Dit zijn de gegevens die jou identificeren als natuurlijke persoon, zoals: naam, telefoonnummer, adres, e-mailadres alsook alle bestandsgegevens die u ons bij een registratie of inschrijving meedeelt. Deze gegevens zullen door ons voornamelijk gebruikt worden om een vlotte correspondentie te garanderen, denk hierbij aan briefwisseling, telefonisch contact, betalingen.

Naam:

Voor zowel een deftige als algemene aanspreking is uw naam nodig. Dit is natuurlijk ook uw belangrijkste gegeven om te weten met wie onze klant is.

Adres en woonplaats:

Voor communicatiedoeleinden is uw adres natuurlijk niet overbodig, dit voor bv de nodige briefwisseling alsook afleveren van bestellingen.

Telefoonnummer:

In geval van onduidelijkheden en/of complicaties is een snel en direct contact niet overbodig,

Hiervoor doen wij dan ook beroep op uw telefoonnummer.

Betaalgegevens:

Bij betalingen van je bestelling maken wij gebruik van een beveiligde betaalomgeving.

Je betalingsgegevens worden opgeslagen zodat onze administratie jouw betaling vlot kan opvolgen.

IP-adres en cookies

Doormiddel van uw IP-adres worden uw accountinstelling en voorkeuren bewaard door het gebruik van cookies. Het zorgt er namelijk voor dat bepaalde ingevoerde gegevens worden opgeslagen zodat u deze niet telkens opnieuw hoeft in te geven. Cookies zijn geen vereiste voor het bezoeken van onze website maar bevorderen wel de gebruiksvriendelijkheid voor de bezoeker.

Emailadres:

Ter bevestiging van een bestelling ontvangt u een email, vaak met bijgevoegde factuur en een besteloverzicht. Alsook voor communicatiedoeleinden kan uw emailadres gebruikt worden.

Klantenservice:

Om te streven naar verbetering kunnen contactmomenten geanalyseerd worden. Hiervoor zal op voorhand altijd toestemming worden gevraagd.

Account:

Door een account aan te maken en gebruik te maken van de login, hoeft u niet bij nieuwe bestellingen uw gegevens opnieuw in te voeren. Deze gegevens alsook eventuele voorgaande bestelling worden bewaard om u sneller van dienst te zijn. U kan ten alle tijden uw gegevens wijzigen, alsook verwijderen. Na verwijdering van uw account zullen de gegevens binnen een termijn van 7 dagen ook effectief verdwijnen op de beveiligde database.

Nieuwsbrieven:

Wij werken graag met nieuwsbrieven om u te informeren over nieuwe acties en/of ontwikkelingen binnen onze organisatie. U ontvangt deze enkel wanneer u uitdrukkelijk daarvoor toestemming heeft gegeven. U kan u dan ook altijd en eender wanneer uitschrijven voor deze nieuwsbrief.

Reviews:

Klantentevredenheid is belangrijk, u kan dan ook gecontacteerd worden met het verzoek om een review te schrijven over uw aankoopproces, zodat wij naar de toekomst toe ons proces kunnen verbeteren.

Optimalisatie:

Voor optimalisatie kunnen wij klantgedrag verzamelen. Dit wijst op uw activiteit op de website, welke pagina’s bezoekt u op onze website, welke foto’s bekijkt u nader, wordt er op aanwezige links geklikt.

Acties:

Bij acties hoort een winnaar, op basis van uw gegevens kunnen wij u contacteren indien u die gelukkige bent.

Advies op maat:

Alles voor de klant, als uw ons liked op facebook of een bestelling plaats onthouden wij dat. Hierdoor kunnen wij u interessante aanbiedingen sturen bv per mail. Ook om nuttige advertenties op facebook te laten verschijnen gebruiken wij deze gegevens.

 

Overdracht aan derden

Nogmaals, iedereen is gesteld op privacy! Uw gegevens worden opgeslagen op een beveiligde database en zullen niet doorgeven worden aan derden. Enkel de personeelsleden, die bevoegd zijn met de administratieve behandeling van jouw inschrijvingen en registraties hebben inzage in deze gegevens.

Uw account

U kan ten alle tijden uw gegevens wijzigen, alsook verwijderen. Na verwijdering van uw account zullen de gegevens binnen een termijn van 7 dagen ook effectief verdwijnen op de beveiligde database.

Google Analytics

Google Analytics is een webanalysedienst waar ons webdesignbureau gebruik van maakt ter bevordering van de gebruiksvriendelijkheid en optimalisatie van de website. De aangemaakt informatie over uw gebruik op de website wordt naar een server van Google gestuurd. Hierbij wordt gebruik gemaakt van IP-anonimiseren om een zo anoniem mogelijke overdracht te garanderen.

Uw geanonimiseerd IP-adres zal nooit bij andere gegevens van google gevoegd worden.

Fraudepreventie

Klantgegevens kunnen inzake fraude onderzoeken opgevraagd worden door overheidsinstanties.

Iemand zonder slechte bedoelingen heeft dan ook niets te vrezen.